O nás
Idea & Filozofia
Našim cieľom je vytvoriť pre klientov kvalitnú, silnú a stabilnú značku so silnou emóciou a príbehom pre zákazníka.
Chceme k nim byť bližšie a poskytnúť im kompletný servis s bonusom navyše.
Skúsenosti
Naše skúsenosti nám dovoľujú odovzdávať veľmi cenné know -how, ktoré prostredníctvom našich služieb poskytujeme. Vieme, aká marketingová stratégia je pre klienta tá pravá, pretože pri svojej práci kladieme dôraz na jeho potreby.
Individuálny prístup patrí medzi naše absolútne priority.
Našou hlavnou motiváciou sú dobré výsledky a úspechy našich klientov.
My, vo Winexte veríme, že v momente, keď sa dotkneme sŕdc našich zákazníkov, zbúrame všetky hranice, vytvoríme nerozlučné puto.
Preto aj značky, ktoré pomáhame vytvárať, tvoríme inak.
Vnímame ich ako živé organizmy plné emócií, zážitkov a prežitkov, ktoré zákazník vníma. V momente, keď uvidí váš produkt či službu, netúži po ničom inom, len ich získať, pretože vie, čo mu to prinesie a ako obohatí, či spríjemní jeho život.
Skúsenosti
Naše skúsenosti nám dovoľujú odovzdávať veľmi cenné know -how, ktoré prostredníctvom našich služieb poskytujeme. Vieme, aká marketingová stratégia je pre klienta tá pravá, pretože pri svojej práci kladieme dôraz na jeho potreby.
Individuálny prístup patrí medzi naše absolútne priority.
Našou hlavnou motiváciou sú dobré výsledky a úspechy našich klientov.
My, vo Winexte veríme, že v momente, keď sa dotkneme sŕdc našich zákazníkov, zbúrame všetky hranice, vytvoríme nerozlučné puto.
Preto aj značky, ktoré pomáhame vytvárať, tvoríme inak.
Vnímame ich ako živé organizmy plné emócií, zážitkov a prežitkov, ktoré zákazník vníma. V momente, keď uvidí váš produkt či službu, netúži po ničom inom, len ich získať, pretože vie, čo mu to prinesie a ako obohatí, či spríjemní jeho život.
Vízia Brand managera
Mateya Myka
Mám jednu víziu a jeden sen.
Mám víziu, že slovenské firmy už nebudú len prežívať z mesiaca na mesiac a kopírovať trendy zo zahraničia, ale budú stáť pevne na vlastných nohách, diktovať tempo a udávať smer.
Sme ako národ dostatočne šikovní a podnikaví, máme veľa dobrých nápadov, ale akoby sme sa báli ukázať Slovensku a svetu čo je v nás.
Winext – prvú skutočnú slovenskú brand agentúru som založil na hodnotách silnej a stabilnej značky, ktorá tvorí trendy, diktuje tempo a udáva smer nielen agentúram na Slovensku a v Čechách, ale predovšetkým našim partnerom, ktorým pomáhame vybudovať značky, ktoré ľudia milujú.
A mám tiež jeden sen, že budeme súčasťou tých najúžasnejších značiek nielen na Slovensku, ale aj vo svete. Ja a moji kolegovia urobíme maximum pre to, aby vaša značka vynikala.
Pomôžeme vám vytvoriť jedinečnú identitu, marketingovú a komunikačnú stratégiu, desing webu a e-shopu tak, aby vás ľudia milovali. Reklamné stratégie, ktoré používame, som sám vytvoril počas 7 rokov práce na vlastných projektoch pri predaji produktov i služieb v online i kamenných predajniach, ktoré som prevádzkoval. Pri predaji telekomunikačných a finančných služieb, oblečenia, pracovného a záhradného náradia, domácich potrieb, či produktov z našej stolárskej dielne, sa mi podarilo znížiť náklady na reklamu až o 40% a zvýšiť predaj až 10x. Zároveň kvalitným obsahom pri plne automatickom email marketingu sa nám dlhodobo darí spätne získať až 30% zákazníkov, ktorí u nás pri prvej návšteve nenakúpili.
A mám tiež jeden sen, že budeme súčasťou tých najúžasnejších značiek nielen na Slovensku, ale aj vo svete. Ja a moji kolegovia urobíme maximum pre to, aby vaša značka vynikala.
Pomôžeme vám vytvoriť jedinečnú identitu, marketingovú a komunikačnú stratégiu, desing webu a e-shopu tak, aby vás ľudia milovali. Reklamné stratégie, ktoré používame, som sám vytvoril počas 7 rokov práce na vlastných projektoch pri predaji produktov i služieb v online i kamenných predajniach, ktoré som prevádzkoval. Pri predaji telekomunikačných a finančných služieb, oblečenia, pracovného a záhradného náradia, domácich potrieb, či produktov z našej stolárskej dielne, sa mi podarilo znížiť náklady na reklamu až o 40% a zvýšiť predaj až 10x. Zároveň kvalitným obsahom pri plne automatickom email marketingu sa nám dlhodobo darí spätne získať až 30% zákazníkov, ktorí u nás pri prvej návšteve nenakúpili.